جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۴۱:۴۲

برگزاری نخستین دوره آموزشی مقاوله‎نامه کار دریایی

باشگاه خبری فراساحل: اولین دوره آموزشی مقاوله نامه کاردریایی (MLC) با همکاری مؤسسه علوم دریایی نفتکش پارس و مؤسسه دورمون برگزار شد. نخستین دوره آموزشی سه روزه مقاوله نامه کاردریایی (MLC) با همکاری مؤسسه علوم دریایی نفتکش پارس و مؤسسه دورمون (Dorman Bureau of shipping) برای مدیران اجرایی و همچنین مدیران مبانی، مهندسین ناظر، فرماندهان و افسران کشتی  برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، هدف از برگزاری این دوره فشرده که با رضایت شرکت‎کنندگان در آن همراه بود، آشنایی با الزامات کنوانسیون MLC-2006 و آمادگی افراد جهت پیاده‌سازی اصول و تاثیری‎گذاری این کنوانسیون بر روی کشتی‎ها است.


اجرای این کنوانسیون شامل قوانین ملی، راهبردها و استانداردهای بین‌المللی جهت اخذ گواهینامه‎های مرتبط و راهکارهای لازم در رابطه با بازرسی های الزامی درخصوص تشکل‎های کارگری و همچنین بررسی شکایات دریانوردان و حل مسالمت آمیز موارد اجرایی است. مؤسسه علوم دریایی نفتکش پارس در حال برنامه ریزی اجرای دوره‌های دیگر مرتبط با قوانین و مقررات کار داخلی و همچنین موارد بین‌المللی است تا دست اندر کاران مسایل ناوگان تجاری نفت از اطلاعات فوق منتقع  شوند. نخستین دوره آموزشی سه روزه مقاوله نامه کاردریایی (MLC) مطابق با استانداردهای سازمان بین المللی کار و با ارائه مدرس تایید شده ILO در محل شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد.



  کد خبر : 2055
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :